فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

گارانتی 48 ساعته فروشگاه اینترنتی ایران لنز

افرادی که دائما از لنز چشم استفاده می کنند ممکن است گاهی در خرید لنز چشمی دچار اشتباه شوند. حال ممکن است این اشتباه از سوی خود فرد باشد یعنی رنگ درستی را انتخاب نکرده باشد و یا در لنزهای طبی نمره اشتیهی را سفارش داده باشد و گاهی هم ممکن اتس اشتباه از سمت فروشنده رخ دهد و یا به دلیل اینکه لنز پلمپ است و دیده نمی شود دچار نقص فنی باشد و برای مشتری ارسال گردد. یا رنگ لنز و مارک لنز به اشتباه ارسال شده باشد. 

برای احترام به انتخاب مشتری و حفظ حق و حقوق وی ایران لنز تصمیم به اعمال گارانتی یا ضمانت نامه 48 ساعته ایران لنز گرفته است و تا 48 ساعت بنا به شرایطی لنز را تعوض نماید.

برای اطلاع از شرایط و استفاده گارانتی لنز چشم تا انتهای این مقاله را مطالعه فرمائید.

 

قبل از اینکه گارانتی ۴۸ساعته ایران لنز را خدمت شما توضیح دهیم ابتدا یک گارانتی دیگر هست که آن را برای شما شرح میدهیم که مربوط به مشکل ارسالی لنز  چشم می شود:

۱-اگر لنزتان اشتباه ارسال شده باشد

مثلا مارک و رنگشان آن مارک و رنگی نباشد که شما سفارش داده باشید بدون اینکه پلم را باز کنید،

۲-لنز مشکل پاور داشته باشد

مثلا شما نمره دار سفارش داده اید لنز بدون نمره برای شما ارسال شده باشد و یا نمره لنز با نمره ای که شما سفارش داده اید مغایرت داشته باشد(مشکل پاور داشته باشد).

 

۳-نقص فنی ظاهری لنز

 بدون اینکه لنز را باز کنید مثلا از زیر شیشه نگاه کنید و متوجه میشوید که لنز پاره است مثلا ضایعه ای که قابل مشاهده باشد داخل آن دیده بشود یا اینکه لنز تا به تا باشد مثلا یک لنز یک رنگ باشد و لنز دیگر رنگ دیگری داشته باشد و مورد دیگر اینکه:

۴-تاریخ انقضا(اکسپایر) آن گذشته باشد

در این صورت این موارد را وقتی که لنز را سفارش میدهید و تحویل می‌گیرید چک میکنید اگر مشکلی بود با ایران لنز مطرح میکنید و بدون اینکه لنز را از پلم دربیاورید آن را مطرح میکنید تا مرجوع شود که در این صورت هیچ دردسری نخواهد داشت.

یک گارانتی لنز دیگر هم هست که

مربوط به مشکل فنی لنز است مثلا شما لنز را باز کرده اید و داخل چشم خود قرار داده اید بهر دلیلی مشکلی داشتید حتما باید نسخه تایید داشته باشید یعنی باید با لنز معاینه شوید نزد چشم پزشک یا اپتومتریست تایید شود که لنز مشکل دارد یعنی بنویسد که لنز این مشکل را دارد و علائمش هم معمولا این است:

۱-تکان خوردن خیلی شدید لنز

: طوری که اصلا داخل چشم نایستد البته از قبل باید اطمینان حاصل کنید که لنز را پشت و رو نگذاشته باشید.

مورد دیگر اینکه:

۲-لنز چشم را بزند

که در این صورت هم باید مطمئن شوید که چیزی به آن نچسبیده باشد و پشت و رو نباشد یا لنز دفرمه نشده باشد و یا پیکسل  هایش مشکلی نداشته باشد

مشکل بعدی اینکه

۳-لنز روی چشم شما کج بشیند.

این مشکلات را اگر مطرح کنید و نسخه تاییده را داشته باشید لنز شما قطعا گارانتی میشود و برایتان تعویض خواهد شد.

 

یک سری مسائل که شامل گارانتی لنز نمی شود و شما نباید در این موارد درخواست گارانتی داشته باشید را برای شما عزیزان  شرح خواهیم داد:

۱-مثلا لنز را تحویل میگیرید و آن را داخل چشم خود می‌گذارید از رنگی که سفارش داده اید پشیمان میشوید.

۲- یا مثلا میگویید که این لنز خیلی تیره است من تصور می کردم که روشنتر باشد یا بلعکس این لنز خیلی روشن است من تصور میکردم تیره تر باشد.و یا اینکه:

۳- لنز را بعد از مدتی پاره کنید بدلیل اینکه استفاده نادرستی
داشته اید یا با ناخن خود یا با لای
در جالنزی یا هر دلیل دیگر پاره شود و یا اینکه:

۴-محلول های ممنوعه به لنز خود بزنید و لنز شما با آن محلول ها به مشکل بربخورد لنز شما شامل گارانتی لنز نخواهد شد.

 

نظرات (۱)

خوب بود

پاسخ:
سلام لینک و کلمتون و بدید تبادل کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی