فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

فروش لنز چشم در تهران

از آنجایی که لنز چشم در بین بسیاری از افراد جامعه پر طرفدار شده است و اعلب افرادی که دچار اختلالات بینایی هستند تمایل دارند برای  درملن عیوب انکساری مثل:  نزدیک بینی، دور بینی و آستیگماتیسم ترجیح می دهند به جای استفاده از عینک های طبی به سراغ لنز چشم طبی نمره دار بروند.

به همین دلیل فروش لنز طبی در تهران تبدیل به یکی از بازارهای پرطرفدار و گسترده شده است و روز به روز به تعداد متقاضیان لنز چشمی اضافه می شود که البته فروش لنز چشم، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام می شود.

فروش لنز طبی در تهران در مقایسه با عینک طبی

بیشتر افرادی که دچار ضعیفی چشم هستند به دلیل معایبی که عینک دارد مثل: بخار گرفتن شیشه عینک، اذیت شدن بینی، شکستن شیشه عینک، تحت تاثیر قرار دادن زیبایی چهره و ... ترجیح می دهند به جای عینک طبی از لنز طبی استفاده کنند.

فروش لنز طبی در تهران بنا به دلایل مذکور بیشتر از عینک می باشد. البته ااستفاده از لنز طبی بیشتر در میان جوانان رواج دارد و برای افراد مسن تر استفاده از عینک راحت تر است.

با این همه برای بیشتر کسانی که علاوه بر جنبه درمانی به جنبه زیبایی اهمیت زیادی می دهند و به دنبال راه حلی برای جایگزین کردن ابزاری برای عینک طبی هستند که هم نیاز آن ها را برطرف نماید و هم جنبه درمانی داشته باشد و هم مقرون به صرفه باشد.

لنز چشم طبی اولین گزینه به صرفه برای جایگزین شدن به جای عینک طبی می باشد.

انواع لنز چشم طبی

لنزهای طبی چشمی به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • لنز طبی تماسی نرم
  • لنز طبی یا نفوذ پذیر به گاز

که هر کدام از این لنز ها بر اساس تاریخ مصرف به انواع زیر دسته بندی می شوند:

هر کدام از این دسته لنز ها بر اساس نیاز و انتخاب مشتری خریداری می شود. برای خرید و مراجعه به نمایندگی فروش لنز طبی در تهران حتما به پزشک مراجعه نمایید تا نمره دقیق چشم هایتان و میزان آستیگمات آن توسط وی مشخص شود.

 

مراکز فروش لنز طبی در تهران

متاسفانه در بازار تجهیزات پزشکی، تقلب های زیادی انجام می گیرد و محصولات تقلبی و فیک زیادی به دست مشتریان می رسانند. چشم یکی از حساس ترین اعضا بدن است که برای حفظ سلامت آن باید خیلی حواسمان را جمع کنیم.

خرید لنز چشم از مراکز معتبر، از اهمیت بسیاری برخوردار است. متاسفانه شاهد جعل برندهای معتبر و با بسته بندی مشابه محصول اصلی هستیم که با قیمت پایین تر در حال فروش هستند.

برای جلوگیری از این نوع سوء استفاده های تجاری و مراقبت از چشم بایستی لنز چشمی را از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش، لنز مورد نظر خود را تهیه کنیم.

ایران لنز یکی از مراکز معتبر فروش لنز طبی در تهران به صورت آنلاین می باشد که با داشتن مجوزهای لازم و وارد کننده چندین برند معتبر در ایران اطمینان رضایت و اصالت کالا را به همه مشتریان گرامی می دهد.

در هر کجای ایران که هستید با ثبت سفارش در سایت ایران لنز تعهد می دهیم لنز چشمی اورجینال را به دست شما برسانیم.

مزایای خرید لنز چشم از نمایندگی های معتبر

خرید لنز طبی از مراکز و نمایندگی های فروش لنز طبی در تهران به شما اطمینان خاطر می دهد که اصل لنزی که در کمپانی سازنده آن تولید شده است را خریداری می نمایید.

با خرید از نمایندگی کیفیت و قیمتی که پرداخت می کنید تضمین شده است. بنابراین هیچ ارزانی بی حکمت نیست و سلامتی خود را فدای جنس ارزان تر نکنید. علاوه بر این با خرید از نمایندگی فروش لنز طبی در تهران می توانید نمره دقیق چشم خود را که مورد تایید پزشکتان است را پیدا کنید.

متاسفانه افراد سودجو با تبلیغات و بازاریابی حرفه ای مشتریان زیادی جذب می کنند و اجناس تقلبی به آن ها می فروشند که دقیقا بسته بندی آن ها مشابه جنس اصلی است و نمی توانید نمونه اصل و فیک را تشخیص دهید.

اگر لنز چشمی را با قیمت پایین تر پیدا کردید به اصلی بودن آن شک کنید.

معرفی بهترین مرکز فروش لنز طبی در تهران

مراکز زیادی  در تهران وجود دارد که به طور حضوری و یا آنلاین به فروش لنز طبی می پردازند. اما یکی از مراکز و نمایندگی های فروش لنز طبی در تهران فروشگاه آنلاین ایران لنز می باشد که خود به عنوان وارد کننده لنز و پحش لنز در بین سایر فروشندگان جزو بهترین و معتبر ترین مراکز فرش لنز به شمار می آید.

فروشگاه ایران لنز نمایندگی انواع لنز چشم همچون: لنز چشم رنگی، لنز چشم طبی، لنز چشم توریک، لنز طبی رنگی می باشد که می توانید با خیال راحت از نظر قیمت و کیفیت لنز مورد نظر خود را تهیه نمایید.

روش نگهداری و مراقبت از لنز چشم طبی

  • برای تمیز کردن و مراقبت از لنز چشم طبی تنها باید از محلول لنز چشم استفاده نمایید.
  • از شستشو لنز چشم با آب شیر و سایر مواد شویند و سرم شستشو پرهیز کنید زیرا باعث خرابی لنز چشم می شود.
  • اگر استفاده مداوم از لنز طبی دارید حتمن قبل و بعد از گذاشتن لنز، آن را با محلول لنز شستشو دهید
  • در صورتی که از لنز طبی به طور مستمر استفاده نمی کنید هر دو روز در میان محلول آن را تعویض نمایید
  • هرگز با لنز چشم طبی نخوابید تا اکسیژن لازم به چشم شما برسد و از خطرات خوابیدن با لنز در امان باشید
  • .هرگز با لنز چشم به حمام و استخر نروید زیرا لنز چشم در برخورد با آب خراب می شود و به چشم آسیب می رساند
  • به مدت تاریخ مصرف لنزی که خریداری می کنید توجه نمایید و پس از اتمام تاریخ انقضای آن لنز دیگری تهیه نمایید.
  • در صورت ایجاد حساسیت چشمی با استفاده از لنز چشم طبی حتمن به چشم پزشک مراجعه نمایید تا علت ان بررسی شود
  • از برندهای معتبر لنز چشمی مورد تایید خریداری نمایید.

 

بهترین مزیت فروش لنز طبی در تهران به شکل آنلاین

وقتی تصمیم می گیرید که از لنز چشم طبی استفاده کنید و یا حتی لنز رنگی زیبایی، بایستی همه اطلاعات مریوط به لنز را هم بدانید.

مزیت بزرگ فروشگاه های اینترنتی این است که علاوه بر فروش محصولات، با قرار دادن مقالات آموزشی در خصوص نحوه استفاده، انواع محصول، قیمت، مزایا و معایب و... به شما کمک می کند تا هم به اطلاعاتتان اضافه شود و هم انتخاب بهتری داشته باشید.

 

علاوه بر بالا رفتن اطلاعات شما، هر لنزی را که انتخاب نمایید در صفحه مربوطه آن تمامی مشخصات و ویژگی های آن درج شده است و می توانید چندین محصول را با یکدیگر مقایسه نمایید بدون آنکه محدودیت زمانی داشته باشید.

در نهایت با بررسی انواع لنزهای چشمی بهترین انتخاب را بر اساس نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اید داشته خواهید داشت.

مزیت دیگر فروش لنز طبی در تهران به صورت آنلاین این است که شما در این شهر شلوغ لازم نیست به صورت حضوری مراجعه نمایید و می توانید با سفارش آنلاین، محصول خود را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

توحه داشته باشید فروش لنز در فروشگاه ایران لنز برای تمامی شهرهای ایران می باشد و برای دوستان شهرستانی عزیز با پتت به صورت رایگان ارسال می گردد.

در صورت هر نوع مشاوره در خصوص خرید لنز می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما به صورت رایگان ارتباط برقرار نمایید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

ایران لنز برای رضایت مشتریان خود تمامی لنزهای موجود در فروشگاه را به مدت 48 ساعت گارانتی می کند و در صورت برخورداری از شرایط گارانتی لنز چشم 48 ساعته ایران لنز می توانید لنز خود را مرجوع و یا تعویض نمایید.

👈👈 شرایط استفاده از گارانتی 48 ساعته ایران لنز

 

اپتومتریست: سحر قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی