فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لنز چشم آبی

سلام دوستای عزیزم امروز می خوام در مورد یکی از لنزهای پر طرفدار رنگی باهاتون صحبت کنم.حتمن خیلی از شما عاشق چشم های آبی هستید و مثل من وقتی فیلم های اروپایی یا کسانی که چشم های آبی دارند و می بینید کلی ذوق می کنید. من خودم به شخصه وقتی چشم آبی ها رو می بینم یا کسانیو که لنز آبی گذاشتن و خیلی بهشون میاد از اون همه زیبایی لذت می برم.

تو این مقاله سعی کردم یکسری اصول زیبایی شناسی و بهتون یاد بدم تا اگه شما هم مثل من عاشق لنز آبی هستید، بتونید ازش استفاده کنید و کلی هم خوشگل تر بشید

قبل از اینکه بریم سراغ موضوع اصلی مقاله باید اینو بگم که رنگ چشم طبیعی به عوامل زیادی مثل ژنتیک، شرایط اقلیمی، خوراک مادر در زمان بارداری و… بستگی دارد.

حتی بعضی از بیماری ها باعث میشه رنگ چشمتون تغییر کنه یا چشم ها دو رنگ بشه.

احتمالن شما هم کسانی رو می شناسید که چشم های دو رنگی دارند. این یک اختلال است که به آن هتروکرومی مرکزی. گفته می شود که در آینده در موردش صحبت خواهم کرد

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

خرید لنز رنگی طبیعی از سایت ایران لنز

لنزهای رنگی همیشه پرطرفدار بوده و هستند و خیلی ها دوست دارند لنز رنگی که در چشمانشان قرار می دهند طبیعی به نظر برسد و کسی متوجه وجود لنز در چشم آن ها نشود

بیشتر کسانی که لنزهای رنگی را نمی پسندند و با آن ها ارتباط برقرار نمی کنند و یا تجربه خوبی از لنز گذاشتن ندارند، چون طرفدار صورت های طبیهی هستند و می ترسند بت گذاشتن لنز، چهره آن ها غیر طبیعی به نظر برسد.

اصلی ترین مولفه ی لنز رنگی طبیعی این است که باعث تغییرات نامحسوس اما زیبا در فرد می شود یعنی شما با دیدن فرد متوجه تغییر در او می شوید ولی متوجه تغییر رنگ چشم های فرد نمی شوید و فکر می کنید رنگ طبعی چشم های خود فرد است.

لنز رنگی طبیعی به کسانی پیشنهاد می شود که طرفدار چهره ی های کم آرایش و طبییعی هستند.

در این مقاله توضیح داده ایم که هر شخص بنا بر رنگ پوست و مو و آرایشی که می کند، بایستی از چه رنگ لنزی استفاده بکند تا در چشم او طبیعی تر به نظر برسد

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

جنس و ساختار لنزهای چشمی

در سال های اولیه تولید لنز، جنس لنزهای چشمی فقط از پلاستیک بود اما رفته رفته با توجه به نیاز مردم، متریال ساخت آن ها تغییر کرد و تکنولوژی ساختار آن پیشرفت کرده است.

این تکنولوژی تا جایی پیشرفت کرده است که پزشکان از لنز به عنوان یک واسطه دارویی برای چشم ها استفاده می کنند

برخی از لنزهای تماسی به گونه ای ساخته شده است که با تکنولوژی به کار برده شده در آن می توان از لنز به صورت دائم استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم درباره پیشرفت ساختار لنز و جنس لنز چشم صحبت کنیم.

با ما همراه باشید.

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

روش های تقویت چشم و بینایی

برای اینکه چشم های سالم با دید خوب داشه باشیم، باید یکسری کارها رو انجام بدیم (مثل ورزش کردن، تمرین های چشمی، مواد مغذی و ویتامین های چشمی و...) و همچنین یکسری کارهایی رو نباید انجام بدیم مثل سیگار کشیدن یا خوردن غذاهای چربو...  تا به بهبود سلامتی چشم ها و تقویت بینایی خودمان کمک کنیم.

ما تو این مقاله سعی کردیم تا به شما راه کارهایی را معرفی کنیم تا با انجام آن ها دید بهتر و چشم های سالم تری داشته باشید

  • سحر قاسمی