فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

 

محلول تمیز کننده لنز ریلایف Relief

محلول تمیز کننده لنز ریلایف relief contact Solution یک مایع چند منظوره در حجم ۱۶۰ میلی لیتری است. برای شستن یا نگهداری لنز طبی یا لنز رنگی از محلول لنز ریلایف استفاده می‌ شود. محلول ریلایف با حفظ بهداشت چشم، کل لنز را ضد عفونی کرده تا آسیبی به چشم وارد نشود.

 

ویژگی‌های محلول تمیز کننده لنز ریلایف:

محلول ریلایف بهترین نوع محلول لنز چند منظوره است. آبرسانی به چشم، شستشو و نگهداری لنز از جمله وظایف محلول ریلایف است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که لنز، احساس ناخوشایندی در چشم ایجاد نکند. محلول تمیز کننده ریلایف دارای تایید اصالت از کمپانی غذا و داروی ژاپن بوده و کاملاً معتبر می‌باشد. مایع لنز ریلایف مناسب لنزهای طبی و رنگی است و همچنین چشم‌های حساس و خشک هم به راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

محلول نگهداری و شستشو لنز ریلایف Relief

نحوه استفاده از محلول تمیز کننده ریلایف:

آرایشگران و افرادی که از لنز طبی یا رنگی استفاده می‌کنند، باید نحوه شستشو و نگهداری لنز را توسط محلول ریلایف بدانند تا ضمن حفاظت از چشم قدرت دید چشمان را نیز مختل نکنند. لنز به صورت مستقیم با چشم در تماس است. هرگونه آلودگی منجر به عفونت چشمی خواهد شد. به همین دلیل بخش مهمی از مراقبت‌های روزانه لنز، مربوط به شست و شوی آن است. این کار باید به دقت انجام شود:

  • قبل از اینکه اقدام به خارج کردن لنز کنید، دستانتان را کاملاً بشویید تا تمام میکروب آن پاک شود و آلودگی به چشمانتان نفوذ نکند.
  • حالا با انگشت شست و اشاره، لنز را از چشم خارج کرده و در کف دست قرار دهید.
  • محلول ریلایف را روی آن بریزید. توجه داشته باشید که لنز باید در محلول غوطه ور و تمام سطوح آن با محلول پوشیده شود. با استفاده از انگشت اشاره، محلول را خیلی آرام به لنز بمالید. از حرکت دورانی بپرهیزید.
  • حالا جعبه لنز را باز کرده و محلول قبلی درون آن را دور ریخته و مجددا جعبه را از محلول ریلایف پر کنید. حالا لنز را به آرامی درون جعبه قرار دهید.
  • این کار را برای لنز دیگر هم انجام دهید.

مراحل شستشو لنز با محلول تمیز کننده لنز ریلایف

 

 آنچه که باید در مورد محلول ریلایف بدانید:

انواع محلول‌های شستشوی لنز در بازار وجود دارند. بعضی از آنها فقط مخصوص شست و شو یا نگهداری لنز هستند و برخی دیگر چند منظوره بوده و تمام کارهای مراقبتی یک لنز را انجام می‌دهند. محلول ریلایف از جمله محلول‌های چند منظوره است. این محلول تایید اصالت از کشور ژاپن را دارد و به خوبی چشم و لنز را ضدعفونی می‌کند. برای مراقبت از لنز، یک ریلایف کافی است. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان ایران لنز تماس بگیرید.

منبع سایت ایران لنز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی