فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

ویژگیهای برند لنز رنگی ایفوریا

 

استفاده از لنزهای رنگی ایفوریا می‌تواند شما را وارد یک دنیای جدید از زیبایی و تغییر ظاهر کند. این لنزها، علاوه بر تغییر رنگ چشم‌ها، می‌توانند به شما امکان بدهند تا استایل خود را تغییر دهید. با استفاده از لنز ایفوریا، می‌توانید رنگ چشمانتان را به صورت موقت تغییر دهید، بدون اینکه نیاز به عمل جراحی یا تغییر دائمی داشته باشید.

آشنایی با برند لنز رنگی ایفوریا:

لنزهای رنگی ایفوریا ساخت کشور کره جنوبی است و با برخورداری از ظاهری نچرال و طبیعی خیلی زود جایگاه خود را در بین خانم‌ها پیدا کرده و زیبایی منحرف به فردی را به چشمان شما می‌دهد.

متریال ساخت لنز ایفوریا:

لنزهای چشم رنگی ایفوریا از مواد هیدروژل یا سیلیکون هیدروژل ساخته شده‌اند. لنزهای هیدروژلی ایفوریا علاوه بر اینکه رطوبت بالایی دارند (محتوای آب Water content=38%)، اجازه می‌دهند هوا به چشم نفوذ کند و از این رو راحتی و رطوبت مناسبی به چشمان شما ارائه می‌دهند.

ویژگی های برند لنز ایفوریا:

اگر قصد خرید لنزهای رنگی جذاب و زیبا دارید و نمی‌دانید کدام برند را انتخاب کنید. ما در این بخش قصد داریم در مورد ویژگی‌های برند لنز رنگی ایفوریا صحبت کنیم. این برند محبوب و زیبا ویژگی‌های خاص خود را دارد که شامل موارد زیر است:

  • این لنز با آبرسانی خوبی که دارد، مانع خشکی چشم می‌شود.
  • لنز ایفوریا بسیار سبک و راحت است.
  • از ویژگی‌های مهم این لنز، ارائه دو لنز رنگی بدون نمره و لنز طبی رنگی نمره‌دار است.

رنگبندی لنزهای ایفوریا :

در صورتی که قصد خرید لنز رنگی دارید، ما خرید لنز رنگی ایفوریا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این لنزها در ۵ رنگ‌بندی متنوع و زیبا طراحی شده‌اند که شامل:

1- لنز رنگی ایفوریا ایما سبز با مرکزیت خفیف عسلی، این لنز برای کسانی که رنگ چشم تیره دارند و می‌خواهند روشن شود، مناسب است.

لنز رنگی ایفوریا ایما سبز با مرکزیت خفیف عسلی سالانه

2- لنز رنگی ایفوریا لاریسا عسلی دوردار، این لنز فوق‌العاده طبیعی است. این لنز عسلی از جمله رنگ‌هایی است که به دلیل داشتن پوست گندمی و سبزه ایرانیان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

لنز رنگی ایفوریا لاریسا عسلی دوردار

 3- لنز رنگی ایفوریا آملیا طوسی با مرکزیت عسلی: برای استفاده از این لنز طوسی جذاب و زیبا فرقی نمی‌کند پوست تیره دارید یا روشن؟ می‌توانید این لنز زیبا را با هر نوع پوستی استفاده کنید و از زیبایی چهره خود لذت ببرید.

لنز رنگی ایفوریا آملیا طوسی با مرکزیت عسلی سالانه

4- لنز رنگی ایفوریا آیهان طوسی دوردار: اگر به دنبال یک مدل لنز ساده با رنگ طوسی هستید، این مدل برای شما گزینه مناسبی است.

لنز رنگی طوسی دوردار آیهان سالانه

5- لنز رنگی ایفوریا کارولینا طوسی با مرکزیت خفیف سبز: اگر دوست دارید چهره‌ای جذاب و متفاوت داشته باشید، حتما این مدل لنز رنگی ایفوریا را امتحان کنید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

لنز رنگی ایفوریا کارولینا طوسی آبی با مرکزیت خفیف سبز

استفاده از لنز رنگی ایفوریا برای چه کسانی مناسب است؟

لنزهای رنگی ایفوریا برای استفاده در تمام فصول مناسب هستند. باتوجه به اینکه رنگ پوست افراد در ایران گندمی و سبزه است، استفاده از این لنزها جذابیت خاصی به افراد می‌دهد. همچنین این لنز رنگی برای افرادی که چشم هایشان نمره دار باشد نیز مناسب است، زیرا می‌توانند لنز نمره‌دار این برند را انتخاب کنند.

نگهداری و مراقبت از لنز ایفوریا:

برای نگهداری و مراقبت از لنزهای ایفوریا، راه های زیر را می‌توانید دنبال کنید:

  1. قبل از لمس و استفاده از لنزها، همیشه دستان خود را با آب و صابون بشویید و آنها را خوب خشک کنید.
  2. از مواد ضدعفونی کننده مناسب برای شستشو و ضدعفونی لنزها استفاده کنید. همچنین، از محلول‌های نگهداری مخصوص برای لنزها استفاده کنید و آنها را در ظروف مناسب نگهداری کنید.
  3. همیشه رعایت کنید که لنزها را به موقع عوض کنید و در صورت نیاز به استفاده برای طولانی مدت، مراقبت و نگهداری منظم را انجام دهید.
  4. هرگز لنزها را با اشخاص دیگر به اشتراک نگذارید.
  5. در هنگام استفاده از لنزها، همواره دستورات و راهنمایی‌های مربوطه را با دقت مطالعه کنید و در صورت بروز علائم غیرعادی یا ناراحتی به پزشک مراجعه کنید.

توصیه می‌شود قبل از استفاده از لنزهای ایفوریا، راهنمای مراقبت و نگهداری آنها را به دقت مطالعه کنید و در صورت هرگونه سوال یا مشکل، با یک متخصص چشم مشورت کنید.

هرآنچه باید در مورد لنز ایفوریا بدانید :

برخلاف عدسی‌های تماسی معمولی، لنز ایفوریا علاوه بر تماس با چشم، ارائه خدمات زیبایی و استایل به شما می‌دهد. این لنزها در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها در دسترس هستند، از جمله رنگهای طبیعی مانند آبی، سبز و طوسی تا الگوها و طرح‌های متنوعی که می‌توانند به چشم‌ها و ظاهر شما طراوت و جذابیت بدهند‌.

دانلود کاتالوگ برند لنز رنگی ایفوریا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی