فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اختلال نزدیک بینی یا مایوپیا چیست

نزدیک بینی یا میوپیا هم مانند دوربینی و آستیگماتیسم جزو اختلال عیوب انکساری می باشد. در اختلال نزدیک بینی فرد، همه چیز را در فاصله ی نزدیک به خوبی و واضح می بیند، اما در دیدن اشیاء و اجسام و نوشته ها در فاصله ی دورتر دچار مشکل می شود و آن ها را تار می بییند.

این اختلال دقیقن برعکس اختلال دوربینی است یعنی در اختلال دوربینی فرد، اجسام و تصاویر و نوشته ها را در فاصله ی دورتر به خوبی و واضح می بیند اما هر چه فاصله ی او با اجسام و نوشته ها کمتر می شود دچار تاری دید می گردد.

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

محلول شستشوی لنز پراکسید هیدروژن

 

 

 

 

از آنجایی که استفاده از لنز چشم بسیار رواج یافته و اکثرا دوست دارند از لنز طبی یا رنگی زیبایی استفاده کنند نکات آموزشی و نگهداری لنزهای چشمی هم اهمیت زیادی پیدا می کند

لنزهای چشمی هم یک وسیله آرایشی به حساب می آیند و هم یک وسیله ی درمانی که برای اختلالات چشمی مانند اختلال دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم کاربرد دارند.

یکی از موارد مهمی که در نگهداری لنز و سلامت چشم بسیار حائز اهمیت است شستشوی لنز است. بهترین روش شستشو و تمیز کردن لنز قبل و بعد از گذاشتن، استفاده از مایع لنز می باشد.

لنزهای چشمی خیلی سریع آلودگی و پروتین های چرب چشم را به خود جذب می کنند و بر روی سطح لنز انباشته می شوند.

به همین دلیل باید پس از هر بار استفاده، لنز را با مایع مخصوص تمیز کرد وگرنه آلودگی های چسبیده به سطح لنز مقاوم می شوند و باعث تاری دید و آسیب به چشم خواهند شد.

در این مقاله می خواهم درباره شستشوی لنز با محلول پراکسید هیدروژن صحبت کنم. لطفا تا انتهای این مقاله با من همراه باشید

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

خرید لنز رنگی فانتزی هالووین از ایران لنز

 

لنز هالووین که یک لنز فانتزی است و به آن لنز گربه ای می گویند با طراحی خاصی ساخته شده است و فقط جنبه زیبایی فانتزی دارد و به هیچ وجه درمانی نیست و در  مراسم خاص، تئاتر و یا جشن هالووین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

همانطور که می دانید جشن هالووین که هر ساله در بین جوامع غرب برگزار می شود، شرکت کنندگان سعی می کنند با ظاهری متفاوت و عجیب و غریب ظاهر شوند و خود را ترسناک جلوه دهند.

لنز هالووین یکی از چیزهایی است که می توانند با آن چهره ای ترسناک و فانتزی داشته باشند که ما در این مقاله می خواهیم در خصوص این لنزها به طور مفصل صحبت کنیم.

با ما همراه باشید.

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

علت و روش درمان آستیگماتیسم

احتلال آستیگماتی یک اختلال بینایی ائکساری می باشد که هم در کودکان و هم در بزرگسالان دیده می شود.

دلیل ایجاد این اختلال این است که چشم به صورت کامل کروی نیست و باعث اختلال انکساری می شود و با تاری دید همراه است.

آستیگماتیسم هم می تواند به طور مادرزادی در هر فردی وجود داشته باشد و هم بر اثر ضربه یا بیماری های دیگر ایجاد شود، در صورتی که فرد از بدو تولد دچار این اختلال بینایی باشد هر چه سن او بالاتر برود این اختلال هم در او تشدید می یابد.

خوشبختانه درمان آستیگماتیسم بسیار ساده است و با تجویز عیتک طبی، لنز چشم طبی و یا جراحی بر طرف می شود.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این بیماری و نحوه ی تشخیص، علت و روش های درمانی آن تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

  • سحر قاسمی