فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

 

برند لنز طبی ترولایف

برند لنز طبی ترولایف، در تضمین سلامت چشمانتان و طبیعی بودن ظاهر آن، نقش مهمی دارد. برند لنز طبی ترولایف محصولی از شرکت ایلن بوده که متعلق به کره جنوبی است. به طور کل در صورت مراقبت درست و رعایت اصول نگهداری لنز، می‌توانید لنز طبی ترولایف را ۳ ماه تا یک سال استفاده کنید. البته لنز ترولایف در دو نوع فصلی و سالانه از نمره -0.5  تا 10.00-موجود است. برند لنز طبی ترولایف، همیشه از بهترین و طبیعی‌ترین متریال استفاده می‌کند تا احساس ناخوشایندی در چشم ایجاد نشود.

لنز طبی بدون رنگ ترولایف فصلی

لنز طبی بدون رنگ ترولایف فصلی

ویژگی‌های لنز طبی ترولایف:

لنز طبی ترولایف کاملا بدون رنگ است. بی‌رنگ بودن آن باعث شده که کاملا طبیعی و شفاف باشد. یعنی برای افرادی مناسب است که از لحاظ بینایی مشکل دارند. به طور کل لنزهای تماسی به دو سری تقسیم می‌شوند:

  • لنز طبی نرم: لنز طبی نرم، برای اصلاح نزدیک بینی و دوربینی استفاده می شود. لنز‌های توریک که در این دسته قرار گرفته است، برای چشم‌های با نمره آستیگمات توصیه شده است. لنزهای توریک به لنزهای طبی می‌گویند که به تصحیح دید می‌پردازد.
  • لنز طبی سخت: برای آستیگمات‌های بالا و قوز قرنیه، مورد استفاده قرار می‌گیرد. قوز قرنیه به بیماری التهابی چشم معروف است که در این بیماری قرنیه، نامتقارن است.

برای ساخت لنز طبی ترولایف، از تکنولوژی سیلیکون هایدروژل استفاده می‌کنند. هایدروژل ترکیبی آبدوست است که کمک می‌کند لنز بدون هیچ آسیبی، در چشم جاگذاری شود. در واقع به همین دلیل لنز نازکی بوده و اکسیژن رسانی بالایی دارد. به همین دلیل به راحتی می‌توانید بدون هیچ گونه سنگینی یا ناراحتی از لنز طبی ترولایف در طولانی مدت استفاده کنید.

با لنز طبی ترولایف بهتر ببینید.

لنز طبی ترولایف کاملا بی‌رنگ و نازک با درصد آبرسانی 38 درصد می باشد. یعنی به راحتی بیماری‌ها و ضعیفی‌ چشم خود را می‌توانید با برند لنز طبی ترولایف، درمان کنید. در هنگام خرید لنز ترولایف حتما توجه داشته باشید. تا آن را بر اساس شماره چشم مورد نظرتان، انتخاب کنید تا دیدتان مختل نشود. در صورتی که نسخه معاینه خود را در دسترس دارید عکس آن را برای ما ارسال کنید تا اپتومتریست ایران لنز آنرا بررسی و متناسب با نمره چشم شما لنز مناسب ارسال شود.

مشاوره و پشتیبانی رایگان خدمات لنز 09128894012

 منبع مطلب در سایت ایران لنز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی