فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علت  تنبلی چشم در کودکان

تنبلی چشم یک نوع اختلال چشمی شایع در بین کودکان است که در بیشتر موارد در یک چشم ایجاد می شود و در همان سنین پایین کودکی بایستی درمان شود، در غیر این صورت منجر به مشکلات جدی غیر قابل جبرانی خواهد شد.

در سال جاری که به دلیل شرایط کرونا مدارس زودتر بازگشایی شده است و کودکان پیش دبستانی و اول و دوم ابتدایی بایستی چکاپ بینایی شومد در خصوص تنبلی چشم صحبت کنم

همانطور که می داننید کودک باید از زمان تولد به طور دوره ای و مرتب مورد چکاپ بدنی و چشمی قرار بگیرد، متاسفانه تنبلی چشم علائم خاصی ندارد و از نظر ظاهری در چشمان فرزندتان تغییری احساس نمی کنید اما اگر دچار تنبلی چشم باشد پزشک با ترفندهای خاصی در چکا های دوره ای متجه این اختلال در او خواهد شد و نسبت به درمان او اقذام خواهد کرد.

در این مقاله قصد دارم در خصوص دلایل ایجاد تنبلی چشم و روش های درمان آن  صحبت کنم .

با من تا پایان مقاله همراه باشید

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

علت و درمان اختلال دوربینی

دوربینی یک نوعی از عیوب انکساری چشم می باشد که در دید افراد اختلال ایجاد می کند. دور بینی به شکلی است که شخص اجسام دور را واضح می بیند اما اشیاء نزدیک تر را تار می ببیند.

دور بینی (Farsightedness) چند نوع دارد و هر چه میزان آن بالاتر باشد بر میزان تاری دید اجسام نزدیک ترتاثیر گذار است.

هر چه درجه و شدت دوربینی افراد بیشتر باشد ، بر قابلیت فوکوس چشم هم تاثیر ییشتری دارد، یعنی شخص می تواند اجسام در فاصله های دورتر را بدون هیچ مشکلی و به طور دقیق ببیند اما هر چه اجسام نزدیک تر باشند تاری دید بیشتری دارند.

احتلال دوربینی معمولا یک اختلال مادرزادی است که به راحتی قابل درمان می باشد و پزشک با تجویز عینک، لنز طبی بی رنگ و یا لنز طبی رنگی می تواند به راحتی به درمان این اختلال کمک کند. گاهی می توان برای درمان اختلال دوربینی از روش جراحی هم کمک گرفت.

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

 

ضعیفی چشم در کودکان

همونطور که می دونید متاسفانه کودکان زیادی هستند که از بدو تولد یا درنوزادی و یا تا ۶ سالگی  به اختلالات بینایی دچار می شوند و باید از عینک طبی استفاده کنند.

اما تفاوت ضعیفی چشم کودکان با بزرگسالان این است که کودک نمی تواند به درستی مشکل بینایی خود را بیان کند و به ما تفهیم کند که در دید خود دچار مشکل است، به همین دلیل شاید در درمان بینایی بچه ها دیرتر اقدام کنیم.

در این مقاله می خواهم در مورد این صحبت کنم که چه طور متوجه ضعیفی چشم دلبندانمان شویم تا هر چه سریع تر نسبت به درمان آن اقدام کنیم.

با ما همراه باشید

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

خرید لنز چشم رنگی سبز

لنز رنگی سبز یکی از رنگ های اصلی و پر طرفدار در بین لنزهای رنگی چشمی می باشد که هم در نوع رنگی زیبایی وجود دارد و هم در نوع لنز طبی رنگی نمره دار.

لنز سبز معمولا برای بیشتر چهره ها مناسب است البته ختمن باید بدانید که چه تناژی برای پوست و موی و آرایش شما مناسب تر است.

لنز سبز تیره یکی از طبیعی ترین و زیبا ترین لنزهای رنگی به شمار می آید  که با آن می توانید چشمانی جذاب و درخشان و براق داشته باشید.با خرید لنز رنگی سبز چهره ای زیبا و شیک داشته باشید.

توجه داشته باشید همانقدر که اهمیت به ظاهر بسیار مهم است، توجه به سلامتی چشم ها نیز به مراتب مهم تر بوده و باید اصول رعایت از هر نوع لنز رنگی را بدانید تا به چشمانتان آسیبی وارد نشود.

با ما همراه باشید تا در کنار هم بیاموزیم چه طور لنز چشم سبز را با میکاپ، استایل و رنگ موهایمان ست کنیم.

  • سحر قاسمی
  • ۰
  • ۰

خرید لنز عسلی از معتبرترین فروشگاه لنز چشم

لنز عسلیجزو رنگ های بسیار طبیعی و پرطرفدار است و تقریبن همه ی علاقمندان به لنز دوست دارند که این رنگ را در چشمانشان امتحان کنند و میشه گفت لنز عسلی یک رنگی است که با همه ی تناژهای رنگ پوستی هماهنگی داره و برای  بیشتر چهره ها  مناسبه.

لنز عسلی ترکیبی از رنگ سبز و قهوه ای است و یک تناژ طبیعی دارد و کسانی که نمی خواهند تغییر محسوسی کنند، بیشتر طرفدار گروه رنگی عسلی هستند.

با گذاشتن این لنز، نگاهتان گیرا و جذاب تر خواهد شد که البته دارای طیف های گسترده ای هست که باید بر اساس تناژ پوستی و رنگ مو و میکاپ هر فرد، به درستی انتخاب شود.

برای اینکه بدانید کدام طیف لنز رنگی عسلی برای چهره ی شما مناسب تر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

  • سحر قاسمی