فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

 

زیباتر شدن خواسته ی هر انسانی است و هر کسی برای زیباتر شدن دست به کاری میزند مثلا بعضی ها با عمل های زیبایی انجام می دهند، برخی به دنبال آرایش صورت و مو و… مورد علاقهشان می روند تا به زیبایی بیشتر دست یابند.

یکی از چیزهایی که در زیبایی چهره ی همه ما نقش بسزایی دارد چشم هایمان است،گاهی با یک آرایش خاص، گاهی با کشیدگی چشم ها و یا جراحی پوست افتاده و گاهی هم با تغییر رنگ چشم.

لنز چشم رنگی که یک راه حل ساده و مقرون به صرفه در خصوص تغییر در چهره وتغییر رنگ چشم است

اینکه چه رنگ لنزی را انتخاب کنیم که مارا زیبا تر کند بسیار مهم است

برای آگاهی از بهترین انتخاب رنگ لنز چشم کلیک کنید.

 

لنز های چشمی رنگی در تنوع و طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد که هر فردی با سلیقه و رنگ پوست و آرایش و… می تواند بهترین رنگ لنز چشم مناسب را انتخاب نمایند.

 

در این مقاله به انتخاب لنز چشم طوسی خاکستری پرداخته ایم که بسیار پر طرفدار است و زیبایی بسیاری را به فرد می بخشد. با ما همراه باشید.

 

لنز رنگی طوسی خاکستری برای چه افرادی مناسب تر است و چه تغییری در چهره ایجاد می کند؟

لنزهای رنگی با تناژ طوسی خاکستری ضمن آنکه سبب تغییر رنگ چشم های ما ایرانی ها که غالبا رنگ تیره ای دارد می شود، چشم ها را بسیار زیبا می کند وباعث حالت دار شدن آن ها

اغلب کسانی که اهل لنز گذاشتن هستند تجربه خرید لنز طوسی خاکستری به خصوص از نوع دوردار را دارند چون لنزهای لنزهای دوردار چشم ها بزرگتر و حالت دار نشان میدهد.

از رنگ طوسی به عنوان رنگ سازش یاد می شود چون ترکیب رنگ سیاه و سفید است و در روانشناسی رنگ ها این لقب را به خود گرفته است

معمولن لنز طوسی خاکستری باعث می شود تا فرد شخصی آرام ولی جدی به نظر برسد و حس اعتماد به نفس را به دیگران القا می کنند.

چون این رنگ ، رنگ خنثی می باشد با هر نوع آرایش و لباسی ست می شود

یکی دیگر از خصوصیات لنزهای طوسی خاکستری این است که شخص را با وقار تر و عاقل ترجلوه می دهد

لنزهای چشمی طوسی دوردار به چشم ها حالت می دهند و بزرگنمایی ایجاد می کنند.

این رنگ چون از نظر روشنایی با رنگ چشم ما ایرانی ها تفاوت زیادی ندارد، به همین خاطر زیبایی طبیعی و نامحسوسی را به ما هدیه میکند

در زمان خرید لنز چشم طوسی خاکستری به چه نکاتی توجه داشته باشیم!

قبل از اینکه اقدام به خرید لنز چشم طوسی خاکستری کنید به نکات زیر توجه کنید

  1. حتمن از مشاورین فروش لنز چشم بخواهید شما را راهنمایی کنند تا این رنگ برای چهره شما مناسب است یا خیر؟ اصطلاحا به شما می آید؟
  2. مطمئن شوید برندی را که انتخاب کرده اید جزو بهترین برند لنز چشم رنگی و یا بهترین مارک لنز طبی رنگی می باشد یا خیر.
  3. به قطر و دیامتر چشم هایتان توجه داشته باشید
  4. اگر جزو افرادی هستید که مردمک چشم آن ها بزرگ است پیشنهاد می شود از لنزهای طوسی خاکستری بدون دور استفاده کنید. ولی اگر سایز چشمانتان کوچک است از لنزهای خاکستری با دور مشکی خریداری نمایید.
  5. اگر از لنز طبی رنگی طوسی خاکستری می خواهید استفاده کنید باید با تجویز پزشک باشد تا نمره چشم شما مشخص شود و وی تایید کند که شما می توانید از لنز طبی رنگی استفاده کنید یا خیر؟
  6. به تاریخ انقضا لنز چشم طوسی خاکستری توجه کنید تا بیش از مدت تاریخ مصرف آن استفاده نشود. لنزهای بر اساس تاریخ مصرف به چند گروه تقسیم بندی می شوند( لنز چشم روزانه، لنز چشم فصلی، لنز چشم ماهانه، لنز سالانه و..)
  7. حتما از مراکز و فروشگاه های معتبر، لنز تان را خریداری نمایید و توجه داشته باشید لنز انتخابی شما دارای مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو برخوردار باشد.

فروشگاه لنز چشم ایران لنز یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع لنز چشم در ایران می باشد که تحت نظر دو اپتومتریست است و تمامی برندهای لنز این مرکز از مجوزهای لازم برخوردار می باشد.

نکات مهم پس از خرید لنز چشم طوسی خاکستری

بعد از خرید لنز به شرط رعایت تمام نکاتی که گفته شد به این نکات نیز باید توجه کنید:

  1. به هیچ وجه پس از گذشت تاریخ مصرف و تاریخ انقضای لنزتان از آن استفاده نکنید (خطرات استفده از لنز چشم پس از گذشت تاریخ انقضا آن)
  2. از استفاده مشترک لنز با دیگران جدا خودداری فرمایید (برای خواندن عوارض خطرات استفاده از لنز اشتراکی کلیک کنید)
  3. از خوابیدن با لنز اجتناب کنید حتی اگر متریال لنز از جنس سیلیکون هایدروژل باشد. (برای خواندن عوارض خوابیدن با لنز چشم کلیک کنید)
  4. لنز را حداکثر 10 ساعت در روز استفاده نمایید و وقتی آن را از چشمتان خارج کردید، داخل جالنزی بگذارید و با محلول لنز چشم مناسب آن را شستشو دهید و بگذارید از شب تا صبح در مایع لنز بماند.

کدام یک از برندهای لنز چشمی بهترین کیفیت لنز طوسی خاکستری را دارند؟

برندهای زیادی هستند که رنگ لنز طوسی خاکستری تولید می کنند و کیفیت مناسبی هم دارند. یکی از بهترین برندهای لنز چشمی برند فرشتون است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در بین طیف های رنگی متنوع آن رنگ طوسی خاکستری نیز وجود دارد.

دقت کنید لنزی که انتخاب می کنید لنز سبک و راحتی باشد و به گونه ای باشد که شما احساس جسم خارجی در چشم نداشته باشید.

لنزهای فرشتون، سوییتی، اپرا، مینی آوا و ترسا جزو بهترین مارک های لنز چشمی به شمار می آیند که هم درصد آب مناسبی دارند و هم اکسیژن رسانی آن ها مناسب است و فرد با آن احساس راحتی دارد و از خشکی چشم جلوگیری می کند.

لنز طوسی خاکستری برند فرشتون دوردار است و با هیچ رنگ دیگری ترکیب نشده است و به اصطلاح طوسی خالص است.

اما اگر دوست دارید از لنزهای ترکیبی این تناژ رنگی استفاده کنید می توانیم برندهای دیگری به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

اپتومتریست: سحر قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی