فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

لنز طبی فصلی و روزانه اکیوویو جانسون بی رنگ

افرادی که چشم های ضعیفی دارند و می خواهند به جای عینک از لنز طبی استفاده کنند، یکی از بهترین گزینه هایی که می توانیم به آن ها پیشنهاد بدهیم لنز اکیوویو است.

این لنز طبی ساخت کشور امریکا می باشد و یکی از با کیفیت و ترین و راحت ترین لنزهای چشمی تماسی به شمار می آید.

لنز طبی اکیوویو جانسون اند جانسون 3 ماهه یا همان لنز فصلی هستند، که کاربر می تواند در طول مدت 3 ماه (90روز) از آن ها استفاده نماید (البته رعایت نکات بهداشتی لنز هم نباید فراموش شود)

. یکی از ویژگی های بسیار خوب این لنز ها، آنست که چشم را در طول مدت استفاده مرطوب نگه می دارد و از خشکی چشم ، قرمزی و سوزش چشم جلوگیری کند.

لنزهای اکیوویو اویسس از فناوری برخوردار HYDRACLEAR® PLUS بوده و همین ویژگی باعث می شود تا لنز  در محیط های خشک مقاومت بسیار بالایی داشته اند، به این خاطر که از تقریبا 90٪ از اشعه UVA و بیش از 99٪ از اشعه UVB را به چشم جلوگیری می کند.

 فناوری  HYDRACLEAR® PLUS از مولکول های اشک آور (PVP) برخوردار می باشد که از موکوس های موجود در فیلم پارگی تقلید می کند تا به یک فیلم پایدار اشک آور کمک کند.

 لنزهای اکیوویو جانسون  برای بیمارانی که دارای خطاهای انکساری مانند نزدیک بینی، دوربینی، آستیگمات برخوردارند، مناسب است و اکیدا توصیه می شود.

از ویژگی های دیگر این برند به میدان دید عالی و وضوح دید بسیار شفاف آن  می توان اشاره کرد.

لنزهای تماسی اکیوویو اویسس برای بیمارانی که به نور حساسیت دارند، در نوع اول ACUVUE® OASYS dukd که از فناوری  )Transition ™ یکپارچه سازی تغییر نور) برخوردار است تجویز می شود  تا دید روزانه با شفافیت بالا و وضوح دید بسیار خوب را برای وی به ارمغان آورد

 همچنین لنزهای طبی فصلی ACUVUE® OASYS دارای فناوری هایدروژل سیلیکون می باشد که باعث اکسیژن رسانی بسیار بالا به سطح چشم د استفاده طولانی مدت می شود.

لنزهای فصلی اکیوویو اویسس از متریال Senofilcon ساخته شده است تا کاربران بتواند رطوبت را تا حد امکان تجربه نمایند و سطح چشم آن ها همواره مرطوب بماند

لنزهای تماسی اکیوویو اویسس با توجه کیفیتی که دارد،  قیمت بسیار ایده آلی دارد و شما می توانید با استفاده از این لنزها، از بینایی بسیار روشن ولذت بخشی بهره مند شوید.

 لنز های اکیوویو جانسون دارای 2 نوع اویسس و مویست می باشد که در انواع لنز فصلی و لنز روزانه ارائه می شود.

برای خرید لنز طبی اکیوویو جانسون می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران لنز مراجعه نمائید

اپتومتریست: سحر قاسمی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی