فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

فروشگاه اینترنتی ایران لنز

فروش بهترین لنزهای چشمی رنگی و طبی در ایران لنز

همه چیز درباره استفاده از لنزهای چشمی و خرید بهترین برندهای لنز چشمی از فروشگاه ایران لنز

  • ۰
  • ۰

خرید لنز عسلی از معتبرترین فروشگاه لنز چشم

لنز عسلیجزو رنگ های بسیار طبیعی و پرطرفدار است و تقریبن همه ی علاقمندان به لنز دوست دارند که این رنگ را در چشمانشان امتحان کنند و میشه گفت لنز عسلی یک رنگی است که با همه ی تناژهای رنگ پوستی هماهنگی داره و برای  بیشتر چهره ها  مناسبه.

لنز عسلی ترکیبی از رنگ سبز و قهوه ای است و یک تناژ طبیعی دارد و کسانی که نمی خواهند تغییر محسوسی کنند، بیشتر طرفدار گروه رنگی عسلی هستند.

با گذاشتن این لنز، نگاهتان گیرا و جذاب تر خواهد شد که البته دارای طیف های گسترده ای هست که باید بر اساس تناژ پوستی و رنگ مو و میکاپ هر فرد، به درستی انتخاب شود.

برای اینکه بدانید کدام طیف لنز رنگی عسلی برای چهره ی شما مناسب تر است ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

لنز عسلی برای چه چهره هایی مناسب تر است؟

این لنز تناژ گرمی دارد و به طور کلی به کسانی پیشنهاد می شود که رنگ پوست شان هم تناژ گرم دارد، یا اینکه موهایشان تن قهوه ای، خاکی، عسلی، آجری، زیتونی سیر و… دارد.

اگز از طرفداران لنز رنگی عسلی هستید، وقتی می خواهید میکاپ کنید سعی کنید در رنگ آرایشتان یک ردی از رنگ عسلی یا قهوه ای یا رنگ هایی شبیه به آن داشته باشید، چون به زیبایی و گیرایی چشمانتان خیلی کمک می کند.

البته با اینکه بیشتر مردمان آسیایی دارای تناژ پوستی گرم هستند اما این رنگ لنز در همه جای دنیا پرطرفدار است و می توان با یک آرایش مناسب، به زیبایی دلخواه دست پیدا کرد.

 

کسانی که پوست روشن دارند باید از کدام طیف لنز عسلی استفاده کنند؟

خوشبختانه می توان گفت بیشتر لنزهای رنگی برای سفید پوست ها مناسب است و با گذاشتن لنز رنگی بسیار جذاب و تو دل برو خواهند شد.

این رنگ لنز بسیار بسیار برای سفید پوست ها مناسب است و با آن جذاب خواهند شد.

اگر تناژ پوستی شما سفید و سرد است از لنز طوسی عسلی، استفاده کنید. اما اگر تناژ پوستی شما سفید و گرم است از لنز قهوه ای عسلی ،عسلی خاکی، عسلی سبز و… استفاده کنید.

 

کسانی پوست برنزه دارند باید از کدام تناژ لنز عسلی استفاده کنند؟

اگر پوست شما گندمی و سبزه یا برنز است باید از لنزهای رنگی تناژ گرم اما روشن استفاده کنید.

در اصل باید رنگی را انتخاب کنید که باعث شود چشم های شما جلوه ای خاص پیدا کند و نگاهی گیرا داشته باشید.

کسانی که رنگ پوشتشان گندمی و سبزه است، بهتر است به سراغ لنزهای رنگی با تناژ سبز و آبی و یخی نروند چون باعث ایجاد یک ناهماهنگی در چهره شان می شود و زیباییشان را زیر سوال می برد.

بهترین رنگ لنز برای این افراد لنزهای رنگی گروه عسلی مثل: خاکی، عسلی قهوه ای، عسلی سبز، طوسی عسلی، کاراملی و رنگ هایی با این تناژ است که می توانند از درجه های روشن آن استفاده کنند.

اگر از این رنگ لنزها استفاده می کنید برای اینکه چهره ای یکنواخت و بی روح نداشته باشید بهتر است از سایه چشم با رنگ متضاد استفاده کنید تا چشمانتان گیرا تر شود.

 

آیا لنز عسلی برای کسانی که پوست تیره دارند مناسب است؟

اگر پوست شما تیره است و نمی دانید از چه رنگ لنزی باید استفاده کنید، باید بگویم لنزهایی که در طیف عسلی و قهوه ای هستند بهترین اتخاب برای شما می باشد.

اما باید از رنگ هایی استفاده کنید که برعکس پوست های گندمی، درجه آن روشن نباشد چون به قول معروف چهرتون با گذاشتن لنزهای روشن تو ذوق می زنه یا حتی ممکنه با یک انتخاب اشتباه چهرتون ترسناک بشه.

پس بهترین رنگ های لنز برای پوست های تیره، لنز سبز عسلی، عسلی خاکستری، عسلی دودی، قهوه ای فندقی، قهوه ای گرم می باشد.

با گذاشتن لنزهای رنگی با این تنالیته، قطعن نگاهی جذاب و گیرا و نافذ خواهید داشت که همه مجذوب شما خواهند شد.

پیشنهاد من اینه که اصلن به سراغ لنزهایی که رنگ فانتزی دارند (مثل صورتی و بنفش) نروید، همچنین لنز های رنگی آبی، طوسی، یخی برای شما مناسب نخواهد بود.

 

چه جوری رنگ موهامون و با رنگ لنزمون ست کنیم؟

انتخاب درست رنگ مو می تواند نقش زیادی در جذابیت چهره ی شما داشته باشد و بالعکس. اگر نتوانید رنگ مو و لنزتون و با هم ست کنید جذابیت چهره ی خودتونو از دست میدید.

برای اینکه بدونید بهترین رنگ مو مناسب با رنگ پوست شما و لنز های تنالیته ی عسلی چیه، ادامه ی این مقالرو از دست ندید

چه رنگ مویی با لنز عسلی ست می شود؟

معمولا چون رنگ لنز چشم عسلی یک رنگ گرم است، بهترین رنگ مویی که می تواند با ان ست شود، رنگ موی قهوه ای است.

البته رنگ مو قهوه ای هم طیف رنگی بسیار وسیعی دارد که باید با توجه به رنگ پوستتون، یکی را انتخاب کنید.

مثلا رنگ موی قهوه ای که در آن کمی قرمزی دارد برای پوست های گرم بسیار مناسب است و با لنز رنگی که در آن رنگ عسلی دیده میشه، بسیار شیک می شود.

اما کسانی که تناژ پوستی شان سرد است بهتر است از رنگ موی قهوه ای استفاده کنند که در آن تناژ دودی و خاکستری دارد، اینجوری با لنزهای گروه رنگی عسلی بسیار جذاب خواهند شد

آیا می توانیم با رنگ موی روشن لنز عسلی بگذاریم؟

اگر موهایتان بلوند و روشنه و می خواهید از لنزهای رنگی عسلی استفاده کنید، من پیشنهاد می کنم به سراغ رنگ های تیره تر بروید. مثل عسلی شکلاتی، عسلی فندقی و عسلی دور مشکی

اگر هم در میکاپتان از سایه چشمی استفاده می کنید، لنزهای عسلی را انتخاب کنید که دور تیله ای هستند و درجه ی روشنی دارند.

حواستون باشه که رنگ ابروها و موهاتون با هم تفاوتی نداشته باشه چون ممکنه چهرتون و ناخوشایند و غیر جذاب کنه.

 

کدام تنالیته ی لنز عسلی با موی مشکی بیشتر هماهنگی دارد؟

با موهای تیره و لنز رنگی عسلی، چهرتون خیلی جذاب میشه. چون این رنگ لنز  یک رنگ طبیعی هستش و شما به شکل طبیعی یک تغییر نامحسوس اما شیکی خواهید کرد.

اگر پوستتون روشنه و موهاتون مشکی، می تونید از لنزهای عسلی که هم درجه روشن و هم درجه ی تیره استفاده کنید.

اما اگر پوستتون تیرست و موهاتونم تیرست بهتره از درجه متوسط روشن استفاده کنید.

اگر در میکاپتون از سایه های رنگ سرد و تیره مثل، آبی سرمه ای، مشکی، خاکستری، قهوه ای دودی و … استفاده می کنید بهتره که لنز خاکستری عسلی یا عسلی سبز خریداری کنید.

اگر هم می خواهید لنزتون طبیعی تر به نظر برسه از لنز های تیره تر مثل عسلی قهوه ای استفاده کنید.

 

کسانی که رنگ موهای فانتری دارند از چه رنگ لنز چشم عسلی استفاده کنند؟

کسانی که رنگ موهاشون صورتی، بنفش، آبی و در کل رنگ فانتری هست و می خواهند از لنز رنگی استفاده کنند، بهتره از لنزی استفاده کنند که تناژ قهوه ای یا عسلی داشته باشه.

شاید تعجب کنید و بگید لنزهای رنگی که هم خوانی بیشتری با این رنگ موها دارند، برای این افراد بهتر و مناسب تره.

اما من میگم اگه هم رنگ مو و هم رنگ لنز فانتزی باشه، جذابیت خودشو از دست میده و ممکنه بچهره ی اون شخص و زننده کنه

اما اگه با یک رنگ موی فانتزی، مثل صورتی و آبی و بنفش از یک لنز رنگی عسلی دوردار، یا عسلی قهوه ای یا حتی خاکستری رنگ استفاده کنید چهرتون خیلی شیک و گیرا میشه

 

ادامه مطلب

دوستان عزیز می توانید برای تهیه بهترین برند لنز رنگی زیبایی، بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین برندهای لنز طبی بی رنگ به سایت ما مراجعه کنید و قبل از خرید با مشاورین ما به صورت رایگان ارتباط برقرار نمایید.

برای اینکه بتوانید از لنز چشمی خود در مدت زمان بیشتری استفاده کنید و به خوبی از آن مراقبت کنید و بهداشت ان را به طور کامل رعایت نمایید بایستی از محلول لنز چشم خوب استفاده نمایید.

ما تنها مایع لنزهایی را در فروشگاه ایران لنز خود آورده ایم که مطمئن هستیم برای لنز شما ضرری ندارد و به آن آسیبی وارد نمی کند.

از دیگر محصولات جانبی لنز چشمی می توان به قرص لنز برای زمان هایی لنز شما رسوب گرفته است اشاره کرد که می تواند آن ها را از سطح لنزتان پاک کند اما نمی توان به طور مرتب از آن استفاده کرد.

قطره لنز چشم که در حین استفاده از لنز می توانید از آن ها استفاده کنید که هم قدرت پاک کنندگی دارد و هم می تواند رطوبت چشم شما را تامین کند.

ممنون که تا انتهای مقاله با من همراه بودید. با کمال میل پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز هستم

اپتومتریست: سحر قاسمی

  • ۹۹/۰۶/۰۳
  • سحر قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی